CyberITsoft Mobile Inventory Android - Software de inventariere pentru terminale mobile solutie de inventariere, compatibila cu terminalele mobile Zebra si Honeywell cu sistem de operare Android
CyberITsoft Mobile Inventory Android - Software de inventariere pentru terminale mobile
Solutie de inventariere, compatibila cu terminalele mobile Zebra si Honeywell cu sistem de operare Android.
CyberITsoft Mobile Inventory Android este o solutie de inventariere alcatuita dintr-o baza de date si 2 aplicatii: back-office si front-office. Aplicatia back-office se foloseste pe PC si permite deschiderea inventarelor prin importul fisierelor Excel generate inclusiv din aplicatii de gestiune si mentine evidenta acestora. Aplicatia front-office se instaleaza direct pe terminalele mobile.
Pentru efectuarea inventarului, exportati un fisier Excel din aplicatia ERP folosita. In aplicatia back-office deschideti un inventar nou si setati modul de completare al campurilor cu datele capturate prin terminalele mobile, conform structurii fisierului Excel exportat din ERP. Dupa selectarea unui inventar nevalidat, se poate incepe procesul de capturare a codurilor de bare pentru inventariere.
Toate inventarele efectuate sunt afisate in fereastra principala a aplicatiei back-office, indiferent de starea lor (inchise sau deschise). Acestea se pot filtra dupa status si data deschiderii inventarului. Pentru ca informatiile din inventare sa se actualizeze in timp real cu datele transmise de pe terminalele mobile, acestea trebuie sa fie conectate la aceeasi retea, prin IP. Se pot folosi mai multe terminale mobile in acelasi timp pe un inventar sau pe inventare diferite.
Inventarele deschise sunt accesibile din fereastra principala a aplicatiei utilizate pe terminalele mobile, ceea ce face posibila efectuarea imediata de modificari, conform constatarilor de la fata locului. Daca se scaneaza un cod de bare care nu apare in baza de date, aplicatia va solicita permisiunea adaugarii respectivului produs. Modalitatea de scanare se poate stabili din setari si se poate efectua fie cantitativ (se scaneaza un cod de bare si se trece cantitatea constatata), fie cod cu cod (se scaneaza fiecare cod de bare in parte).
Odata validat un inventar in aplicatia back-office, acesta poate fi exportat in fisier Excel sau CSV si importat in aplicatia ERP.
- posibilitatea deschiderii mai multor inventare simultan;
- reducerea timpului necesar pentru efectuarea inventarului;
- identificarea rapida a produselor si eliminarea erorilor umane de identificare;
- selectarea modului de identificare a produselor: automat sau manual;
- exportarea datelor colectate intr-un fisier Excel care poate fi importat apoi in sistemul de gestiune;
- posibilitatea importarii datelor din inventarul scriptic si exportarea informatiilor conform inventarului fizic;
- validarea stocului de produse in locatie si compararea datelor intre inventarierile efectuate anterior si cea in desfasurare;
- raport de neconformitati (minusuri si plusuri), ce poate fi exportat in Excel, in fisiere text sau imprimat;
- informatii detaliate referitoare la produsele inventariate.
Aplicatia back-office functioneaza pe sistemele de operare Windows, cea mai veche versiune suportata fiind Windows XP. Este necesar sa aveti instalat si Microsoft.NET Framework 3.5 SP1.
Aplicatia front-office ruleaza pe terminalele mobile Zebra si Honeywell cu sistem de operare Android, cum sunt: Zebra TC2X, TC5X, TC7X, TC800, Honeywell EDA5X.
Pretul afisat este pentru 1 licenta, 1 PC. Livrarea se face electronic, pe e-mail, iar licenta este gestionabila din interfata online. Pachetul contine solutia software, documentatia si manualul complet si detaliat pentru instalare si utilizare. Nu sunt incluse servicii de instalare, training sau personalizare.